A liga egyetlen kanadai csapata, a Toronto Raptors arra az elhatározásra jutott, hogy itt az ideje újragondolni a franchise arculatát. A kezdetektől fogva használt raptor helyett egy talán modernebb, de szerintünk kevésbé izgalmas logóra térnek át.
A Raptors jelenlegi logója, amit kis változtatásokkal 1995. óta használtak:
És az új logó:
Az új logó a csapat re-branding folyamatának részét képezi. A kanadai rapper, Drake által fémjelzett "We the north" marketing kampány arra épít, hogy a Raptors az észak-amerikai ország egyetlen NBA csapata (a Vancouver Grizzlies 2001-ben kapitulált és költözött Memphisbe), így nem csak egy-egy város szurkolótábora áll mögötte, mint az USA-ban, hanem egy egész nemzet. Ahogy Terrence Ross fogalmazott: "Egy kicsit olyan ez, mintha egy európai focicsapatban játszani. Bármerre mész, megismernek az utcán. Itt Kanadában teljesen mást jelent a Raptors mezében játszani, mint bármelyik másik profi csapatéban, egyszerűen azért, mert sokkal nagyobb a szurkolótáborunk." Persze a nemzeti érzés mellett a kampány sikeréhez nagyban hozzájárul az is, hogy a kanadaiaknak végre ismét ütőképes csapatuk van, jelenleg 21-6-os eredménnyel vezetik a Keleti Főcsoportot.
Az új arculat bevezetésére az idei szezont követően kerül sor, amivel sajnos a derék dinoszauruszt is nyugdíjazni fogják. Értjük mi, hogy az új logót a modernitás és a simplicity jegyében tervezték, azonban nem mehetünk el szó nélkül amellett, hogy ezzel a lépéssel az egyik legmenőbb mezek tűnnek majd el a ligából. Azért reméljük, hogy egy-egy meccs erejéig visszatérnek majd ezekhez a retro szerelésekhez.